..

Ett tagsen jag skrev , det blir lätt så. Dagarna går fort o massa måste hela tiden.
 
Idag passade lisen barnen en runda så jag & tobbe åkte på utflykt varför får ni veta senare 😉. 
 
När vi kom hem hade båda barnen jätte kul. Dom älskar verkligen att leka med moster och kusinerna ☺. Det känns så kul , Mathilda kommer tycka det är roligare när hon kan vara med.
Jag körde tobbe till jobb då han skulle köra lång och jag ville ja en bil hemma , saaben kör vi inte med nu då det bara är klabb.vill inte bli stående med två barn med mig direkt.  När vi körde mot ängelholm så somnade Freddie en kvart knappt sen när tobbe skulle säga Hejdå lös han upp då han såg alla lastbilar självklart skulle han sitta o titta lite 😉. Sen var det mot willys o handlade båda barnen var jätte duktiga så dom fick något litet 😊. Nu är båda barn i sängen seb längesedan.  Ensamt och tyst 😕. Tittar på en sleden film as dryg.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0