måndag

Då är det Slut på helgen igen så ny vecka nya tag som man säger ..
Helgen har varit bra fick rida i fredags hos syster .
Vilken lycka !! Det var saknat o barnen var var kvar o lekte medan jag red iväg. Lördags var vi där en runda på kvällen o spela kort sen söndag var slöe dag . Fast tog en promenad /joggingtur på nästan en timme ..
Känns verkligen som detta är min tur att gå ner o vikt o få min mål vikt -10 kg sen julas känns rätt bra ☺.
Då bara att kämpa på !! Händer ännu mer på måttbandet 😄. 
Freddie har fått vattenkoppor, lagom tills han fyller år , blir inte alls som man planerat. Han fyller två imorgon redan !! Får fira han på lördag ist men jag har lite dåligt samvete ändå. Mathilda har inte fått några ännu hon kanske klarar sig ?!, hon är så klen så kommer ta mycket hårdare på henne men tiden visar sig.   
Barnen mår inte så bra idag periodvis är dom pigga tråkigt 😕. Ska hänga tvätt nu strax iaf men mathilda vaknade nu också så ska ta o mysa lite med henne då Freddie tittar film o vilar lite . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0