29 juni

Jag glömmer bort bloggen ofta eller tja jag giter inte riktigt . Mycket har hänt sen senast 😛.
Helgen har varit toppen , bara umgås hela familjen marknad , fix I trädgården osv.
Idag ringde mathildas asma läkare , de var bara positivt så ska försöka att sluta med medicin o se hur det går . Nu när de är varmare brukar inte det vara besvärligt mer än förkylning osv. Men återstår & ser ☺. 
Hat även fått tid till Freddie så dom kan kolla vad han inte tåler , vill verkligen få svar. Synd om stackaren då han alltid är kass i magen.
Själv var jag hos läkaren idag då jag mått dåligt länge men får se hur de slutar.  Inga förhoppningar direkt men får hålla hoppet uppe. Ja det blir mycket läkare hit o dit... 
Freddie har sommarlov också så vi hittar på så mycket vi kan jag och barnen. Tobbe har semester om några veckor , som jag längtar !!. Vi firade även 4 år denna månaden , helt otroligt vad tiden går fort.
Nää nu tappade jag de roliga att skriva som vanligt heheh. Säääääär vi 


Kommentarer
Anonym

Hej, jag läste en kommentar du skrivit på instagram ang att "ALLA" opererar sig (gastric bypass) utan att ha försökt själva. Alla har rätt till en åsikt men... Du har inte en aning om vad jag har gjort innan jag la mej på operationsbordet. Du vet inte hur jag ätit, tränat och levt mitt liv. Och sen när blev viktnedgång en tävling?? No hand feelings, men jag hoppas innerligt att du lär dina barn att vara justa kompisar. För du är det inte själv när du skriver så...

Svar: Hej !Nej jag drar inte alla över en kant MEN dom jag vet som opererat sig har inte
Gjort så speciellt mycket själv, tyvärr.
Om du har varit en av dom som verkligen försökt fast inget gav resultat så du gjorde en operation. Okej då är vi inne på helt andra banor. Vill inte såra någon alls men blir lite irriterad på folk som bara opererar sig för utan lyft ett handtag. Förstå mig inte fel.
Anna Rasmussen

2015-09-30 @ 08:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0