Vilken dag

Idag är det torsdag vilket var att vi hade BVC tid med Mathilda. Freddie var hemma från dagis då det är magsjuka på dagis då jag hade han hemma så han fick följa med. Det var extra kontroll då thilda hade gått ner för lite men nu såg det bra ut, skönt !.
Sen stannade vi på familjens hus så Freddie kunde leka av sig samtidigt kom steffie med lilla Elvis. 
Tyvärr var Freddie inte alls på humör. Ingenting dög mer än en liten stund, han gjorde ett pärl halsband och ritade lite iaf efter några timmar åkte vi hem & båda två somnade. Men vaknade hemma när jag skulle bära in dom. Det hemska humöret fortsatte hela dan i princip någon stund var det på topp. Nu är han i säng och tittar pippi fågel som han säger hahah ! Mathilda somnade också en skvätt. Hoppas humöret är bättre imorgon. Så det har varit en rätt jobbig dag, gillar inte alls dessa dagar och tobbe jobbar ännu .
Nog om det,  prästen var här och pratade om dopet och bestämde en del. Nu är de nära ☺.
Kommer tyvärr inte många men uppskattar dom som kommer och att hon blir döpt.
 
Har även börjat gå lite på diet eller ja nu börjar allvaret på riktigt nu. Ska beställa hem lite mer shake så blir de nog bra. Ska även försöka hitta en aktivitets klocka, har haft ögonen på en sån länge och nu pajade ju min steg räknare.  Lite beroende av att ha en faktiskt. ..
 
Jisses idag är jag Slut körd så trött, längtar efter sängen heheh. 
 
Nä nu ska jag ta en stor kopp te 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0