halva veckan gått

Idag är jag ruskigt trött i kropp & själ , vädret gör sitt också.  Freddie har ännu vattenkoppor han gick en lindrig sådan , har kanske 12 prickar nja lite mer kanske men inte alls många som jag trodde &han mår hyfsat bra bara lite slö till o från.. 
Idag var vi & hälsade på en gammal vän som jag umgicks mycket med förr hon har ju också en son nästan i Freddie ålder . Väldigt trevligt 😃.
Igår var jag på BVC 6 månaders kontrollen med mathilda. Hatar den läkaren men han sa att hon var helt perfekt osv ja det är väl bra ! För mig är båda mina barn bäst 😜. 
 
Tänk er att Freddie blev 2 år igår helt otroligt ! . Det går fort och thilda växer så det knakar 😉..
 
Tittar på nya arga snickaren men funderar att lägga mig ist , alla sover utom jag och klockan är 8 ?+?! .
Hahaha men pigg imorgon 😉.
 
Hur har ni det ute i det tråkiga vädret ?! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0