n

Nu är helgen snart Slut, IGEN !!. Helgerna går tok för fort längtar redan till nästa hehe.. 
Helgen har ijte bestått av så mycket ändå . Hämta hem bilen i fredags äntligen , bara sisådär en hel jävla vecka sent puuuh . Så tisdag blir det dagis igen för Freddie det kommer bli skönt för både mig och han.  Han har så mycket energi den lilla killen . Var på barnlosppis idag i östra vilken besvikelse gick tomhänt hem men sparade dom pengarna, så jag körde o köpte ett par tofflor ist till mig själv hahahah. Ett måste  mitt fall heheh , älskat tofflor ända sen jag var liten faktiskt.
Igentligen har jag inte mycket att säga eller skriva såklart. Fått otroligt många läsare på senaste tiden ?!? . Undra vilka ni är ? Har ni bloggar ? .
Skriver mer imorgon om jag har tid är inte pigg så sängen skriker efter mig eller kan de vara tobbe hahahah.  Hoppas ni haft en bra helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0