vila

En vecka sen jag skrev, måste säga att det är full rulle om dagarna så glömmer bort att uppdatera er !.
Men onsdags ja för en vecka sen var jag o mathilda hos asma läkaren vi pratade o han visade varför det kommer asma osv hon fick en starkare medicin o två gånger om dagen ist för en. Sen telefon tid igen om 6-8 veckor så får vi se. Det tar tid med utredningen.
Grabbarna var hemma o busa vilket som uppskattas med tid för bara dom. Sen torsdag -söndag tog vi mini semester o åkte upp till tobbes släktingar, trevligt ☺. Så nu är de vardag igen. Skulle städat idag men har sån konstant hue värk helt otroligt.
Tänkte ta en kopp kaffe o bädda ner mig o mathilda får passa på när den vilde är på dagis.
Igår när jag hämta han hade han värdens sår mellan ögonen . en krigare hahaha.
Vad har ni hittat på ?.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0