tisdag

Tisdag igen alltså en ny vecka startade igår och tobbe var hemma , wooho ☺.
I helgen var de tjej kväll , lika roligt som vanligt.  Resten av helgen umgås med bästa familjen.. 
Freddie är på dagis o leker medan mathilda tar en lur . Jag passar på att vila då jag plockat undan redan. Min nacke gör sjukt ont uch , hoppas dom fixar det på torsdag då jag ska till sjukgymnasten så här ligger jag med varm vetekudde 😉. Fick order att vila massor men det är inte min starka sida. 
Ihelgen krockade vi också med ett rådjur så hemskt . skräckslagen och Freddie säger bara 
Pang, KÖÖÖR  Haha den ungen.
 
I helgen blir det dop så massa att fixa denna veckan.  Handla fixa smörgås tårtorna baka, hitta fin kläder till Freddie och så klart sista veckan 😛.
Hämta nycklar imorgon efter jag hämtat Freddie .
Jaa jag har att göra ändå ska jag vila mycket , jo visst 😜.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0