stressad till o från

Jag är en riktigt grubblare ibland eller oftast .
Brukar vara så att jag hör alla i huset snarka i här ligger jag o funderar över dagen o vad som ska hända vissa dagar ja väldigt onödigt men även rätt jobbigt att jag inte bara kan koppla av hjärnan o sova. 
Snart dop för lilla mathilda som blivit en stor tjej faktiskt.
Idag var vi runder på väla osv, imorgon ska vi bada 😁.
Freddie var as kalas trött sista gången grät han så tobbe gick inne kollade läget. 
Då tar han upp dom minsta napparna o säger 
"Thildas "  
Så fick tobbe alla i handen o fick så somnade junior 
Haha vadå älskar lilla syster 😍.han är så go.
 
Som alla vet och tjatar om då är de alla hjärtans dag.  Inget speciellt igentligen. Skrivet de varje år. Detta året också haha. Ta hand om  varandra vilken dag det än är 💟. 
Måste försöka stänga dom blåa .
Godnatt på er 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0